Wydawać by się mogło, że twórcy CD Projekt RED wystarczająco wysoko podnieśli już sobie poprzeczkę. Okazuje się jednak, iż jest zupełnie odwrotnie. Philip Weber, projektant zadań w studio, postanowił podnieść ją jeszcze wyżej – z najnowszych rozmów deweloperów z serwisami internetowymi dowiedzieliśmy się bowiem więcej o zadaniach pobocznych oraz aktywnościach w Night City. A konkretnie chodzi o to, że zajmuje się nimi osobny, odpowiedzialny wyłącznie za tę konkretną kwestię zespół.
Co to oznacza? Prawdopodobnie dostaniemy świetne, niepowtarzalne questy poza główną linią fabularną i wyraźnie to odczujemy podczas gry. Serwis
GameSpot w swoim wpisie na ten temat zawarł również wypowiedź Webera:
Po premierze Wiedźmina 3: Dziki Gon, zdecydowaliśmy się na powołanie zupełnie nowego zespołu, który skupił się wyłącznie na tworzeniu zadań oraz innych pobocznych aktywności posiadających wartość oraz realny wpływ na to, jak wygląda świat. Chcieliśmy więc dać graczom mnóstwo pomniejszych rzeczy do realizacji, zachowując wciąż ich unikalność oraz znaczenie dla rozgrywki.
Słowa skomentował później Miles Tost, starszy projektant poziomów, mówiąc, że nauczyli się od
Wiedźmina jednej rzeczy –
“nawet proste zadania mogą być przyjemne i ekscytujące, jeżeli dodamy do nich ciekawą historię”.
Jeśli tak będzie, fani opowiadań w grach, którzy gameplay odkładają raczej na drugi plan, na pewno będą szczęśliwi. Pozostaje więc mieć nadzieję na to, iż
CD Projekt RED podoła wyzwaniu, a my otrzymamy satysfakcjonujące zadania – zarówno poboczne, jak i główne.
Źródło:
Maria Wawrzyniak - gram.pl
|
Klemens
|
2019-09-09 17:15:13
|
|